لایحه رسانه ها در کمیسیون فرهنگی هیئت دولت بررسی شد.
بیست و پنجمین و آخرین جلسه بررسی لایحه رسانه‌ها ی همگانی در کمیسیون تخصصی فرهنگی هیئت دولت با حضور ، صاحب نظران، اساتید دانشگاه ، مدیران رسانه و نمایندگان دستگاه های فرهنگی برگزار شد.
کمیسیون فرهنگی
با عنایت به انتخاب شهر تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 از سوی سازمان همکاری­های اسلامی، استانداری آذربایجان شرقی به منظور ساماندهی شهر تبریز در بخش­ های عمرانی، فرهنگی، گردشگری و...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور حمایت از حقوق و آزادی­ های مشروع روزنامه نگاران و رسانه ­های همگانی، تنظیم مناسبات و روابط حکومت، شهروندان، روزنامه نگاران و رسانه­ ها با یکدیگر و...
وزیران عضو شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی در جلسه 19 /3 /1394 به پیشنهاد دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی و به استناد بند (ج) ماده (4) قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری – صنعتی جمهوری اسلامی ایران – مصوب 1372 – با اصلاحات بعدی و بند (ب) ماده (3) و مواد (4) و...
هیئت وزیران در جلسه 19 /8 /1395 به پیشنهاد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به استناد تبصره (1) ماده (5) و ماده (12) قانون تشکیلات و اختیارات سازمان اوقاف و امورخیریه – مصوب 1363 - ، آیین‌نامه چگونگی هزینه وجوه حاصل از...
درآيين نامه جديد سعي شده تا علاوه برحفظ يكپارچگي موارد ذيل نيز مورد تأکيد قرار گيرد: تعريف جامع و مانع از نشريات الكترونيك در حدود قانون / تعريف دقيق مؤسسه خبري به منظور حمايت از كار حرفه اي خبرگزاري ها و جلوگيري از فعاليت صرفاً سايت خبري به عنوان خبرگزاري / اختصاص حداقل (50) درصد مطالب مربوط به منطقه محل فعاليت جهت بالا بردن سطح آگاهي هاي مردم آن مناطق/...
به منظور بهره گیری مناسب از فرصت ایجاد شده در انتخاب شهر مشهد به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی در سال 2017 و به منظور معرفی توانمندی ها، غنای معنوی و فرهنگی و...
اختيارات سازمان حج و اوقاف و امورخيريه مصوب 1363- سازمان اوقاف و امور خيريه وجوهي را كه از محل حق‌التوليه و حق‌النظاره دريافت...
به منظور بهره گيري از فرصت ايجاد شده به واسطه انتخاب شهر مقدس مشهد به عنوان پايتخت فرهنگ اسلامي در سال 2017 (از طرف سازمان آيسسكو) سازمان ميراث فرهنگي...
رسانه : هر نوع وسیله ارتباط جمعی است که به صورت چاپی یا در محیط الکترونیک با محتوای نوشتاری، شنیداری، دیداری یا تلفیقی از آن‌ها انتشار عمومی می‌یابد