کد خبر: ۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷
صفحه اول >> صفحه نخست >> عمومی
آیین نامه تبلیغات در حوزه پولی و بانکی کشور، در دومین جلسه کمیسیون فرعی فرهنگی هیات دولت که با حضور نماینده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و معاونان وزارت خانه های ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاونت حقوقی ریاست جمهوری برگزار شد، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و با اصلاح بخشی از آن تصویب شد.

آیین نامه تبلیغات در حوزه پولی و بانکی کشور در کمیسیون فرعی فرهنگی هیئت دولت بررسی شد

به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت» در جلسه کمیسیون فرعی فرهنگی هیات دولت، معاون وزیر ورزش و جوانان ضمن تاکید بر تفاوت گستردگی مخاطبان رسانه ملی و دامنه اثرگذاری آن بر رفتارهای پولی و بانکی در جامعه در مقایسه با سایر رسانه های کشور، خواستار نظارت استصوابی بر تبلیغات بانکی پخش شده از سوی رسانه ملی شد.

در ادامه، اعضای جلسه در خصوص تبلیغ نرخ سود بانکی از رسانه ها، با تغییر ماده (15) آیین نامه در ارتباط با ممنوعیت اعلام نرخ سود خارج از مصوبات بانک مرکزی در تمامی اشکال به خصوص مزایای متفرقه توافق نمودند.

هم چنین، با توجه به جایگاه شورای رقابت در خصوص تعیین مصادیق تبلیغات ضد رقابتی، اعضای کمیسیون با اصلاح ماده (21) آیین نامه، تعیین تکلیف در خصوص تبلیغات ضد رقابتی را در حوزه اختیارات شورای رقابت دانستند.

کمیسیون فرعی فرهنگی هیئت دولت روز سه شنبه 28 فروردین 1397 در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری با حضور آقایان غفاری معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان، دانیالی معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رستمی مشاور معاون حقوقی رئیس جمهور، کاظمی معاون وزیر آموزش و پرورش و غنی آبادی نماینده بانک مرکزی به عنوان سازمان پیشنهاد دهنده برگزار شد.

گفتنی است، آیین نامه تبلیغات در حوزه پولی و بانکی کشور در کمیسیون فرعی به تصویب رسید و به کمیسیون اصلی فرهنگی که با حضور وزیران و معاونان رییس جمهور تشکیل می شود، ارجاع شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: